Ett nytt kapitel

Min viktresa och längtan om ett till barn

Buzzador och Vanish

Publicerad 2013-12-06 14:01:42 i Allmänt

Som jag har nämnt tidigare så är jag medlem på buzzador vilket innebär att jag få möjligheten att testa på olika produkter och sedan berätta om dessa för dem i min omgivning. Nu fick jag möjligheten att testa på Vanish vilket var helt perfekt då jag alltid har skickat iväg de fläckiga kläder till mamma och ber henne fixa dem. Men nu när vi snart flyttar så blir de längre avstånd till mamma så därför är det kanske på tiden att jag lär mig hur jag kan göra det själv. Därför har detta varit ett perfekt tillfälle att få lära sig! Jag har även fått produktbeskrivning och en fläckguide så jag kan ju inte göra annat än lyckas.

Jag fick göra ett fläcktest för att testa hur bra produkten funkar och jag måste säga att det var svårare än vad jag trodde. Jag gjorde fyra olika fläckar av glass, smink, basilika och ketchup. Framför allt så är glassfläckar ett stort problem på dottern så kan jag få bort dessa så är det ju perfekt. Att få bort glassfläcken och ketchupfläcken var inga problem alls men sminket och basilikan var lite svårare. Dock tror jag att det är maskinen som är lite dålig för jag får en känsla av att tvätten inte bli helt ren. Men jag tvättade om lappen för hand igen efter första tvätten och då fick jag bort alla fläckar så visst funkar produkten perfekt. Och det bästa av allt är att jag hade en body från dottern med lite bajs på och tänkte då att jag skulle passa på att se om jag kunde få bort de (vilket alltid varit ett problem då det väl har torkat in (vilket det gjort i detta fall). Men med hjälp av Vanish så kunde jag få bort bajset helt utan ett endaste litet spår! Bara de är ju helt fantastiskt då jag har tvingats slänga en massa bodysar från när hon var liten som blev första för att det alltid läckte utanför (hon var så smal om låren så blöjan satt inte tillräckligt tätt). Så när vi får en till unge så kan jag använda Vanish istället för att slänga bodysen!  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag väljer att vara anonym då denna blogg är väldigt personlig och berör två känsliga områden. Framförallt kommer bloggen att ha sitt fokus på min viktresa, men jag kommer även skriva en del om min resa i kampen att försöka bli gravid igen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela