Ett nytt kapitel

Min viktresa och längtan om ett till barn

Viktredovisning

Publicerad 2014-02-05 13:37:34 i Allmänt

Igår var det tisdag vilket också innebär vägdag! Eftersom det var ett tag sedan jag redovisade vikten så tänkte jag börja med att skriva förra veckans vikt, som jag tidigare inte redovisat och sedan gårdagen resultat. som sagt så har det stått rätt stilla de senaste veckorna.
 

28 Januari

Min längd: 165 cm
Total startvikt: 95,6 kg
Mitt BMI: 32,9
Normalt BMI:
68 kg
Min Målvikt: 55 kg

Nuvarande vikt: 89,7 kg
Veckans minus/plus: 
-

Total viktminskning sedan start: - 5,9 kg
Kvar till målvikt:
34,7 kg

 

4 Februari

Min längd: 165 cm
Total startvikt: 95,6 kg
Mitt BMI: 32,8
Normalt BMI:
68 kg
Min Målvikt: 55 kg

Nuvarande vikt: 89,2 kg
Veckans minus/plus: 
-0,5 kg

Total viktminskning sedan start: - 6,4 kg
Kvar till målvikt:
34,2 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag väljer att vara anonym då denna blogg är väldigt personlig och berör två känsliga områden. Framförallt kommer bloggen att ha sitt fokus på min viktresa, men jag kommer även skriva en del om min resa i kampen att försöka bli gravid igen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela