Ett nytt kapitel

Min viktresa och längtan om ett till barn

Torsdagen den 24 juli 2014

Publicerad 2014-07-24 20:49:17 i Allmänt

Vad gäller motion och träning så är det Power walks, simning och utegym som gäller för stunden. När vi precis flyttade hit så köpte jag ett gymkort på sats och i början funkade det bra men något hände på minisats som ledde till att F vägrade vara där och därför valde jag att pausa kortet tills hon börjar på förkolan och kanske vill börja vara där igen. Så fram till dess så är det detta som gäller.
 
Idag har jag varit med familjen på badstranden. Det vart en pw dit på ca 2 km och sedan simmade jag i ca 20-30 min. Kunde varit mer motion men det vart i alla fall vardagsmotionen och det ska man ju vara nöjd över.
 
Dag 1 har gått bara och jag har lyckat avstå allt som är på min förbjudet lista. Nu är det bara 13 dagar kvar tills jag får se om det verkligen hänt något. Funderar på om jag faktiskt ska försöka skippa att väga mig fram till dess också. Kan bli ännu mer spännande, plus att vi åker bort snart så då blir det ändå svårt att väga sig,
 
Dagens kost:
Frukost: 1 ½ dl vaniljyoghurt med msk Pauluns granola kakao och hallon. 2 ostskivor. Vatten.
 
Lunch: Broccoligratäng m. 4 skivor falukorv. Vatten.
 
Mellanmål: Vattenmelon. Vatten.
Middag: 3 små hamburgare i salladsblad (ketchup, dressing, lök, gurka). Vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag väljer att vara anonym då denna blogg är väldigt personlig och berör två känsliga områden. Framförallt kommer bloggen att ha sitt fokus på min viktresa, men jag kommer även skriva en del om min resa i kampen att försöka bli gravid igen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela