Ett nytt kapitel

Min viktresa och längtan om ett till barn

Fredagen den 15 november

Publicerad 2013-11-15 20:28:06 i Allmänt

Förlåt för dålig uppdatering, jag sa att jag skulle bli bättre och så startar jag dåligt. haha. Jag har hela tiden tänkt på att jag ska blogga men så har det kommit något i vägen hela tiden. De är mycket på gång just nu som tar upp en del tankar och energi. Denna månad kommer de hända en massa spännande och kanske avgörande framtidshändelser. Förutom att vi startar vår fertilitetsutredning igen så ska vi på en radhusvisning på söndag som känns väldigt lovande. Det har varit väldigt ovisst på den fronten då vi bara har en inkomst just nu och är väldigt begränsade prismässigt. Men nu verkar det som om vi kanske kan slippa budgivning vilket skulle vara toppen. Dock har vi inte lyckat få tag på vår personliga bankman vilket känns surt. Vårt lånelöfte gick ut för två veckor sedan så de bör inte vara några konstigheter men man vill ändå dubbelkolla och få ett klarbesked. Hade varit skönt att få tala med honom innan vi ska dit på söndag så man kunde spika något. Men men. Utöver dessa spännande saker som händer framöver så ska jag även i slutet på månaden få träffa min handledare som jag ska ha under min praktik i januari. Det ska bli spännande. Som sagt är det fullt upp nu framöver.
 
Kost
Frukost: Två knäckemackor med leverpastej. Vatten.
Lunch: Lax med wokgrönsaker och kallsås. Vatten.
Middag: Kebab i börd. Vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag väljer att vara anonym då denna blogg är väldigt personlig och berör två känsliga områden. Framförallt kommer bloggen att ha sitt fokus på min viktresa, men jag kommer även skriva en del om min resa i kampen att försöka bli gravid igen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela