Ett nytt kapitel

Min viktresa och längtan om ett till barn

Dag 12 - Fredag

Publicerad 2013-08-17 10:35:00 i Allmänt

MOTION/TRÄNING
Dagen började med en morgonpromenad på 45 minuter. På eftermiddagen blev jag och dottern uttråkade så vi valde att ta en till promenad på 45 minuter.
 
Dagens träning
Simning - 30 minuter (intervall) 
Crosstrainer - 40 minuter 
Stående rodd med hantlar- 12 rep x 4 set
Arm-och-ben-sträck på knä - 10 rep x 4 set 
Pullover - 12 rep x 4 set
Stående tricepspress - 10 rep x 4 set
Sit-ups - 10 rep x 3 set
Rumplyft - 12 rep x 4 set.

KOST
Frukost:  Två smörgåsar med skinka. Ett glas vatten.

Mellanmål: Vatten.

Lunch: Korvstroganoff med ris och grönsaker. Vatten. En nektarin.

Mellanmål: En smörgås med skinka. Vatten.

Middag: Kassler i ugn med ananas och ost. En liten potatis, champinjonsås och wokgrönsaker.

Kvällsmål: En halv påse popcorn och två mackor efter simningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag väljer att vara anonym då denna blogg är väldigt personlig och berör två känsliga områden. Framförallt kommer bloggen att ha sitt fokus på min viktresa, men jag kommer även skriva en del om min resa i kampen att försöka bli gravid igen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela