Ett nytt kapitel

Min viktresa och längtan om ett till barn

Dag 9 - Tisdag

Publicerad 2013-08-13 22:04:24 i Allmänt

MOTION/TRÄNING
Idag vart det en långpromenad på ca 60 minuter. Passar på att ta en vilodag för imorgon blir de massa träning igen. Både styrka + motion och simning.
 

KOST
Frukost:  En smörgås med skinkost. Vatten.

Mellanmål: Vatten.

Lunch: Lite broccoligratäng och kålpudding. Vatten.

Mellanmål: En banan och en nektarin. Vatten. 

Middag:
Pizza och pizzasallad. Loka.
Kommentar: Svärfar är och hälsar på så han bjöd på middag. Kände dock efteråt att det inte var värt de. Så imorgon blir de hård träning för att kompensera.

Kvällsmål: 2 saltgurkor. En halv isglass.

 

Kommentar: Gårdagens ägglossningstest var positivt, kunde känna ägglossningen kraftigt under kvällen och även lite under dagen idag. Dagens ägglossningstest var svagare så det går neråt nu. Ska ta tempen imorgon och se om den går upp. Hoppas verkligen det tar sig denna månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag väljer att vara anonym då denna blogg är väldigt personlig och berör två känsliga områden. Framförallt kommer bloggen att ha sitt fokus på min viktresa, men jag kommer även skriva en del om min resa i kampen att försöka bli gravid igen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela