Ett nytt kapitel

Min viktresa och längtan om ett till barn

Dålig uppdatering

Publicerad 2013-08-27 12:58:57 i Allmänt

Det har varit lite dålig uppdatering den senaste tiden, börjar bli lite less på de mesta just nu. Mensen kom som den skulle och vikten står stilla i princip. Säkert har mensen ett finger med i spelet men jag kan inte låta bli att känna mig allmänt deprimerad. Jag tränar ca 3 timmar per gång och då minst 3 ggr i veckan, jag hade därför hoppas på lite större framsteg. Jag kommer absolut inte att ge upp utan jag är fortfarande grymt motiverad men jag känner att jag är lite nere. Jag kommer inte redovisa någon vikt från igår då det endast är 1 vecka kvar till denna omgång är slut. Jag vet att vikten ligger på ca 0,5 kg plus vilket är helt okej då mensen är på besök. Jag ska mäta i slutet på veckan och då kommer jag även redovisa vikten i samma veva.
 
Jag kommer inte att fortsätta redovisa varje dag utan jag kommer nog skriva lite då och då och skriva inlägg utifrån den dagen. Sommaren är slut och mannen är tillbaka på jobbet, vilket innebär mer att göra på dagarna och mindre tid till att skriva. När dottern sover på dagen så brukar jag passa på att träna och sen när mannen kommer hem så går jag och simmar och där emellan finns det inte så mycket tid för bloggande. De är de dagar jag inte tränar som det finns möjlighet. Men jag kommer fortsätta blogga men kanske inte lika ofta.
 
Kanske kommer lusten tillbaka när det äntligen börjar hända saker, för just nu är jag helt sjukt less på att vågen bara pendlar upp och ner några hekton. Jag vet att jag sa att jag inte ville gå ner för mycket och försnabbt, men det vore i alla fall skönt om de 10 först kilona gick lagom snabbt, åtminstone 1 kg i veckan.  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag väljer att vara anonym då denna blogg är väldigt personlig och berör två känsliga områden. Framförallt kommer bloggen att ha sitt fokus på min viktresa, men jag kommer även skriva en del om min resa i kampen att försöka bli gravid igen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela