Ett nytt kapitel

Min viktresa och längtan om ett till barn

Ny omgång!

Publicerad 2013-08-05 20:00:20 i Allmänt

Idag börjar jag med en ny omgång med boken "kom i form på 30 dagar". Motivationen är på topp och jag är mer motiverad än någonsin. Förra omgången gick så där så jag hoppas på ännu bättre resultat denna. Jag känner dock att jag har fått mer muskler och många dåliga vanor är på väg bort. Även om vågen går sakta neråt så känner jag att min kropp jobbar på hårt med att slimma tills sig och bli starkare.
 
Det blir ingen vägning denna vecka utan jag sparar de tills på måndag istället. Mina förväntningar är att jag ska komma ner på 93 till dess. Jag har även bestämt att jag fortsätter redovisa som tidigare och missar jag någon dag så får de helt enkelt bli så. Jag ska även denna gång försöka vara mer noggrann med morgonpromenaderna, vilodagarna och striktare med kosten. Nu kör jag fullt ut 100 procent, första dagen har börjat väldigt bra och jag hoppas jag kan fortsätta så.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag väljer att vara anonym då denna blogg är väldigt personlig och berör två känsliga områden. Framförallt kommer bloggen att ha sitt fokus på min viktresa, men jag kommer även skriva en del om min resa i kampen att försöka bli gravid igen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela