Ett nytt kapitel

Min viktresa och längtan om ett till barn

Dag 10 - lördag

Publicerad 2013-07-07 21:05:52 i Allmänt

MOTION/TRÄNING

Det blev en rask morgonpromenad innan frukosten på 45 minuter. Det var helt fantastiskt väder och det var rätt spännande med en ny miljö så jag passade på att ta en lite längre promenad. Efteråt körde jag dagens pass från boken.

Dagens pass:
Lutande hantelpress mot bänk - 12 rep x 3 set
Armhävningar mot bänk - 10 rep x 3 set
Bicepscurl - 12 rep x 4 set
Sittande fällkniv - 10 rep x 4 set


KOST


Frukost: 
Två knäckemackor med mjukost och skinka. Vatten.

Mellanmål: Inget.

Lunch:
Inget.
Kommentar: Det blev en rätt sen frukost och vi var ute och fiskade hela dagen så därför skippade jag lunchen.


Mellanmål: Kräftor, rostbröd och vatten.
Kommentar: Vi var bortbjudna på middag hos några vänner och kom hem från fisket runt 16.00. Innan vi åkte dit så myste vi till det med lite kräftor. 

Middag: Tacos. Läsk.

Kvällsmål: Chips med dip. Läsk.

Kommentar: Denna dag var inte helt perfekt, det blev alldeles för mycket läsk och chipsen borde jag inte ätit då jag redan haft min ätardag men det var svårt att avstå när man sitter och har trevligt tillsammans med goda vänner. Jag får ta smällen som det antagligen kommer visa på vågen. Jag känner att de blir bättre och bättre, men tror det kommer ta tid innan det blir helt perfekt. Att starta mitt i semestertider är kanske inte helt perfekt men jag gör så gott det går.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag väljer att vara anonym då denna blogg är väldigt personlig och berör två känsliga områden. Framförallt kommer bloggen att ha sitt fokus på min viktresa, men jag kommer även skriva en del om min resa i kampen att försöka bli gravid igen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela