Ett nytt kapitel

Min viktresa och längtan om ett till barn

Dag 11 - Söndag

Publicerad 2013-07-07 21:14:00 i Allmänt

MOTION/TRÄNING

Idag vart det inte någon morgonpromenad, istället gick vi till badstranden och badade i ca 40 minuter. Jag tänkte motionssimma men det var rätt mycket vågor så jag fick bara massa vatten i munnen så istället "lekte" jag och mannen vilket även de är någon form av fysisk aktivitet. Kanske inte helt effektivt men de är alltid något.

KOST
Frukost:  Två knäckemackor med mjukost och skinka. Vatten.

Mellanmål: Inget.

Lunch: Makaroner och stekt korv och grönsaker.
Kommentar: Inget jag vanligtvis väljer att äta men de var lite rester som fanns kvar så det fick bli eftersom vi ville komma iväg hemåt i god tid.

Mellanmål: Vatten.

Middag:
Oxfilé, pommes, grönsaker och bea, aioli och avokadosås. En öl och citronvatten. Sallad och vitlöksbröd.
Kommentar: Vi gick ut och åt då vi har helt tomt i kylen och inte hade tänkt storhandla igen förrän om en vecka, då vi åker bort igen på onsdag.

Kvällsmål: Ost och kex

Kommentar:
Denna vecka har inte alls gått så bra som jag hade hoppats, träningen har blivit gjord som den ska vilket känns väldigt bra och det är ett stort steg. Maten kan absolut bli bättre och jag vill verkligen försöka anpassa mig så mycket som möjligt utifrån boken, men denna vecka vart de svårt och även kommande vecka kan bli lite si så där, eftersom vi ska ut på landet i några dagar. Men därefter blir de andra bullar. vi får se vad vågen visar imorgon, jag börjar misstänka att vågen hos svärmor inte gick helt rätt då den diffade en hel del från gång till gång men jag ska väga mig imorgon så får vi se hur de ser ut. Dock tror jag att jag kanske är tillbaka där jag började. Men vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag väljer att vara anonym då denna blogg är väldigt personlig och berör två känsliga områden. Framförallt kommer bloggen att ha sitt fokus på min viktresa, men jag kommer även skriva en del om min resa i kampen att försöka bli gravid igen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela