Ett nytt kapitel

Min viktresa och längtan om ett till barn

Dag 13 - Tisdag

Publicerad 2013-07-10 00:14:00 i Allmänt

MOTION/TRÄNING

Idag blev de ingen rask morgonpromenad utan jag tog en lite längre promenad med en vän och barnen. Det tog ca 60 minuter. Sedan tog jag en ytligare promenad med mannen och dottern på ca 30 minuter.

 

KOST

Frukost:  Två rostbrödmackor med ost och saltgurka. Mjölk.

Mellanmål: Inget.

Lunch: Stekt korv.

Mellanmål: Ost och kex. Vatten.

Middag: Kebabtallrik med strips. Cola.
Kommentar: Idag har varit en riktigt seg dag så vi orkade inte laga någon mat utan köpte hem mat, unnade mig även lite cola. Det var faktiskt riktigt gott en varm dag som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag väljer att vara anonym då denna blogg är väldigt personlig och berör två känsliga områden. Framförallt kommer bloggen att ha sitt fokus på min viktresa, men jag kommer även skriva en del om min resa i kampen att försöka bli gravid igen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela