Ett nytt kapitel

Min viktresa och längtan om ett till barn

Dag 14 - Måndag

Publicerad 2013-07-15 20:43:05 i Allmänt

MOTION/TRÄNING

Jag började dagen med en barnvagnspromenad på ca 60 minuter. Benhinnorna strulade en hel del idag så det blev ingen överdrivet rask promenad. Efter promenaden körde jag 30 minuter på crosstrainern medan dottern sov. Sedan på eftermiddagen blev de en ytterligare barnvagnspromenad med en god vän på ca 60 minuter.

Det känns skönt att komma tillbaka till vardagen och få tillbaka lite rutiner. Veckan börjar riktigt bra och jag ser fram emot goda resultat efter veckans slut. De blir ingen vägdag idag utan jag skjuter upp de tills på måndag nästa vecka istället. Dock tror jag att det finns en risk att jag är tillbaka på ruta 1 igen så vi får se hur det ser ut på måndag. Jag hoppas i alla fall att jag fortfarande åtminstone ligger kvar på 94 kg.

 

KOST

Frukost:  Inget.

Mellanmål: Inget.

Lunch: Köttsoppa och två knäckemackor med ost.

Mellanmål: Två knäckemackor med ost och saltgurka. Vatten.

Middag: Lasagne med grön sallad.
kommentar: Blev bjuden på middag hemma hos pappa så de blev lasagne, vilket de har blivit lite för mycket den senaste tiden. Börjar ledsna lite grann, men det var väldigt gott ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag väljer att vara anonym då denna blogg är väldigt personlig och berör två känsliga områden. Framförallt kommer bloggen att ha sitt fokus på min viktresa, men jag kommer även skriva en del om min resa i kampen att försöka bli gravid igen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela