Ett nytt kapitel

Min viktresa och längtan om ett till barn

Dag 16 - Onsdag

Publicerad 2013-07-18 20:42:00 i Allmänt

 

MOTION/TRÄNING

På morgonen tog jag en promenad med barnvagnen och en vän. Det tog ca 45 minuter skulle jag tro. Sedan var det tänkt att jag skulle kör ett träningspass ifrån boken men tiden räckte inte till så det blev inget av med en biten tyvärr.

 

KOST

Frukost:  2 knäckemackor med ost och saltgurka.

Mellanmål: Vatten.

Lunch: Wok med kassler och nudlar. Vatten.

Mellanmål: Två mackor med smält ost och saltgurka. Vatten.

Middag: Avokadosallad med kyckling och en bit bröd. Vatten.

Fika:
Te och en bit morotskaka.
Kommentar: Träffade tjejerna idag så det blev lite fika.

Kvällsmål:
Oliver.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag väljer att vara anonym då denna blogg är väldigt personlig och berör två känsliga områden. Framförallt kommer bloggen att ha sitt fokus på min viktresa, men jag kommer även skriva en del om min resa i kampen att försöka bli gravid igen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela