Ett nytt kapitel

Min viktresa och längtan om ett till barn

Dag 17 - Torsdag

Publicerad 2013-07-18 21:06:15 i Allmänt

MOTION/TRÄNING

Idag har det varit en väldigt aktiv dag. Dottern bestämde sig för att vakna tidigare än vad hon brukar så då passade jag på att ta en Power walk på 30 minuter innan mannen gick till jobbet. Sedan lite senare på förmiddagen tog jag en barnvagnspromenad tillsammans med en vän på ca 45 minuter.

Eftersom det var så fantastiskt väder idag så bestämde jag mig för att gå och bada tillsammans med mamma och min syster (och dottern såklart). Jag valde att gå till badet istället för att åka kommunalt vilket innebar 1 h dit och 1 h hem. Så idag har jag promenerat en hel del. Jag passade även på att motionsimma i 40 minuter. När jag kom hem tänkte jag att jag skulle köra träningspasset från boken, men vi kom hem så sent och jag var helt slut så de får bli en annan dag. Kanske imorgon istället då de egentligen ska vara en vilodag.  

 

KOST

Frukost:  2 mackor med smält ost och saltgurka. vatten.

Mellanmål: Vatten.

Lunch: Skinksås med spagetti och sallad. Vatten.

Mellanmål: Varmkorv med bröd. En glass.

Middag: Wok och kycklingspett med ris och jordnötssås. Vatten.
Kommentar: Vi kom inte hem förrän efter kl 19, så vi valde att köpa med oss mat hem.

Kvällsmål: Oliver.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag väljer att vara anonym då denna blogg är väldigt personlig och berör två känsliga områden. Framförallt kommer bloggen att ha sitt fokus på min viktresa, men jag kommer även skriva en del om min resa i kampen att försöka bli gravid igen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela