Ett nytt kapitel

Min viktresa och längtan om ett till barn

Dag 18 - Fredag

Publicerad 2013-07-20 19:12:51 i Allmänt

MOTION/TRÄNING

Idag vart jag väldigt seg och kände inte för att göra någonting alls faktiskt. På kvällen hade dottern svårt att somna så vi bestämde oss för en liten promenad. Så idag vart det enbart en barnvagnspromenad på ca 20-30 minuter.

 

KOST

Frukost:  2 smörgåsar med ost och gurka.

Mellanmål: Vatten.

Lunch: Pannbiffar med kokt potatis och gräddsås och lingonsylt. Vatten.

Mellanmål: 2 smörgåsar med ost och gurka. En yoghurt. Vatten.
 
Middag: Grillad kyckling med broccoligratäng och grönsallad. Vatten.

Kvällsmål: Vattenmelon.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag väljer att vara anonym då denna blogg är väldigt personlig och berör två känsliga områden. Framförallt kommer bloggen att ha sitt fokus på min viktresa, men jag kommer även skriva en del om min resa i kampen att försöka bli gravid igen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela