Ett nytt kapitel

Min viktresa och längtan om ett till barn

Dag 21 - Måndag

Publicerad 2013-07-23 19:35:21 i Allmänt

MOTION/TRÄNING
Idag har det blivit två promenader, en barnvagnspromenad på förmiddagen på ca 40 minuter och sedan en barnvagnspromenad på eftermiddagen på ca 50 minuter.
 

KOST
Frukost:  2 smörgåsar med ost och gurka. Vatten.

Mellanmål: Inget.

Lunch: Fiskpinnar, kokt potatis, broccoli och brunsås.

Mellanmål: En yoghurt. Vatten.

Middag: Kålpudding. Citronvatten.

Kvällsmål: Dip med lite chips, morötter och gurka.
Kommentar: Efter en tuff vecka med strikt kost kände jag för att unna mig lite godsaker.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag väljer att vara anonym då denna blogg är väldigt personlig och berör två känsliga områden. Framförallt kommer bloggen att ha sitt fokus på min viktresa, men jag kommer även skriva en del om min resa i kampen att försöka bli gravid igen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela