Ett nytt kapitel

Min viktresa och längtan om ett till barn

Dag 22 - Tisdag

Publicerad 2013-07-23 19:44:11 i Allmänt

MOTION/TRÄNING
Idag har jag varit väldigt seg och inte haft någon större energi för någon promenad eller träning, jag lyckades dra mig ut på en eftermiddagspromenad på 45 minuter. Men mer än så har jag inte haft någon större lust för, jag skulle egentligen köra ett träningspass ifrån boken idag men jag väljer att skjuta upp de tills imorgon istället. Då har jag förhoppningsvis lite mer energi.
 

KOST
Frukost:  2 smörgåsar med ost och gurka. Vatten.

Mellanmål: Inget.

Lunch: Naggets, kokt potatis och brunsås.

Mellanmål: En knäckemacka med leverpastej. *

Middag: Limekyckling med zucchini, avokado och grönsallad. Citronvatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag väljer att vara anonym då denna blogg är väldigt personlig och berör två känsliga områden. Framförallt kommer bloggen att ha sitt fokus på min viktresa, men jag kommer även skriva en del om min resa i kampen att försöka bli gravid igen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela