Ett nytt kapitel

Min viktresa och längtan om ett till barn

Dag 4 - Söndag

Publicerad 2013-07-01 13:21:00 i Allmänt

MOTION/TRÄNING

Som tidigare nämnt så fanns det inget utrymme för någon träning och inte heller någon promenad som jag hade tänkt. Men enligt mitt schema utifrån boken så var dag 4 en vilodag , bortsett från rask promenad som jag tar igen dag 6 istället då den dagen är en hel vilodag, ingen styrketräning och ingen promenad.

KOST

Frukost: 1 ½ Minibaguette med ost och ett glad vatten.

Mellanmål:
En päronmer.

Lunch:
Pytt i panna med fläskfilé och ägg.
Kommentar: Hade en matlåda kvar med pytt i pannan som jag gjorde här om dagen. Jag värmde på den innan vi åkte och sen åt jag den i bilen. Dock var jag inte så hungrig så jag åt bara upp ägget och halva pytten.

Mellanmål: Lite pringles chips.
Kommentar: Vi köpte en pringles som vi kunde snaska på i bilen påvägen. Smaken vi köpte var sådär tyckte jag så jag nöjda mig med några stycken bara, vilket bara kändes bra efteråt tycker jag. Det har ju gått så bra nu i några dagar så det hade varit tråkigt att förstöra allting med en massa chips.

Middag: Mc donalds meny, 3 chilicheese och äppelpaj.
Kommentar: Inte direkt den bästa middagen men de är sånt man får ta när man är på språng. Jag drack inte så mycket av läsken, enbart någon klunk så då slapp man i alla fall de onödiga kalorierna. Känner att jag mer och mer blir ointresserad av läsk vilket känns väldigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag väljer att vara anonym då denna blogg är väldigt personlig och berör två känsliga områden. Framförallt kommer bloggen att ha sitt fokus på min viktresa, men jag kommer även skriva en del om min resa i kampen att försöka bli gravid igen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela