Ett nytt kapitel

Min viktresa och längtan om ett till barn

Dag 6 - Tisdag

Publicerad 2013-07-02 20:41:00 i Allmänt

MOTION/TRÄNING

Idag vart det inte heller någon rask morgonpromenad på 30 minuter, det är lite svårt att få till dessa när man är på besök hemma hos någon men jag ska försöka få till de någon dag denna vecka i alla fall. Men det vart lite promenerade i alla fall, vi gick och handlade och sedan gick vi fram och tillbaka till badplatsen.

Dagens träning:
30 minuters simning


KOST


Frukost: Två tunnbrödsrullar med ost och skinka. Vatten.

Mellanmål:
Inget.

Lunch:
Skinksås med makaroner och grönsaker.

Mellanmål:
Inget.

Middag:
Lasagne med grönsaker (bild kommer senare).

Kommentarer: Som tidigare nämnts så är jag bortrest 1 vecka så kosten kommer kanske att vika av lite från hur de kommer vara framöver. Idag vart det t.ex. kolhydrater både till lunch och middag. Men portionsstorlekarna försöker jag i alla fall hålla så gott som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag väljer att vara anonym då denna blogg är väldigt personlig och berör två känsliga områden. Framförallt kommer bloggen att ha sitt fokus på min viktresa, men jag kommer även skriva en del om min resa i kampen att försöka bli gravid igen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela