Ett nytt kapitel

Min viktresa och längtan om ett till barn

Dag 7 - Onsdag

Publicerad 2013-07-04 12:52:00 i Allmänt

MOTION/TRÄNING

Idag har vi haft fullt upp med att besöka svärfar, hämta bilen på verkstan och fira mannens bror som fyllde år. Så därför blev de ingen tid över för träning som jag egentligen skulle hinna med. Men jag tar igen de imorgon istället då det inte är någon träning på schemat.

KOST

Frukost: Två knäckemackor med skinkost och skinka. Vatten.

Mellanmål: Inget.

Lunch: Skinksås med makaroner.

Mellanmål: En liten bit glasstårta och ett halvt glas med läsk.
Kommentar: Svärfar bjöd på fika så jag tog en liten liten bit av artighetsskäl.

Middag: Fläskytterfilé med färskpotatis och champinjonsås. Grönsaker och vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag väljer att vara anonym då denna blogg är väldigt personlig och berör två känsliga områden. Framförallt kommer bloggen att ha sitt fokus på min viktresa, men jag kommer även skriva en del om min resa i kampen att försöka bli gravid igen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela