Ett nytt kapitel

Min viktresa och längtan om ett till barn

Dag 9 - Fredag

Publicerad 2013-07-05 17:38:13 i Allmänt

MOTION/TRÄNING

Idag vart de inte heller någon rask promenad då vi sov på hotell och hade fullt upp med att äta hotellfrukost och att packa ihop oss för utcheckning. Men vi unnade oss lite shopping på stan i några timmar, så vardagsmotion har de ändå blivit. Sedan har jag även skämt bort mig med lite simning och badlek, vilket vart kanske en 40 minuter totalt. Jag hade ingen klocka med mig så jag kunde inte ta tid men jag skulle tro att det vart något sånt.  


KOST

Frukost: En frallskiva med ost och skinka och gruka, en frallskiva med creamcheese, skinka och paprika. En hårdbrödmacka med ost och paprika. Prinskorvar och bacon någon tugga äggröra. Ett glas juice och ett glas vatten.
Kommentar: Idag vart det hotellfrukost, vilket resulterade i en större frukost än vad jag brukar äta, men de sker ju inte så ofta så jag bara njöt och åt de som lockade.  

Mellanmål: Inget.

Lunch: Inget.
Kommentar: Eftersom det vart en så stor frukost och ganska sent så valde jag att hoppa lunchen helt då jag ändå inte var speciellt hungrig.  

Mellanmål: Vatten.

Middag: Potatisgratäng, kött och grönsaker.

Kommentar: Idag känner jag att jag vill ta lite lugnt med maten då de blev så mäktigt igår och jag gillar att få resultat på vågen så jag vill inte förstöra alla motivation pga en dag. Men det gick rätt bra att begränsa maten lite och det känns väldigt bra.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag väljer att vara anonym då denna blogg är väldigt personlig och berör två känsliga områden. Framförallt kommer bloggen att ha sitt fokus på min viktresa, men jag kommer även skriva en del om min resa i kampen att försöka bli gravid igen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela