Ett nytt kapitel

Min viktresa och längtan om ett till barn

Dags för ägglossningsstickor

Publicerad 2013-07-02 20:47:09 i Allmänt

Igår började jag med ägglossningsstickor, ännu är det väldigt svaga tester så de dröjer nog några dagar tills det är dags, men vi börjar lite smått så gott det går när man är bortrest. På torsdag ska vi bo på hotell en natt för att lyxa till det lite och förhoppningsvis har jag ägglossning då. Det vore riktigt mysigt att lyckas pricka in ägglossningen när man äntligen skämmer bort förhållandet lite. Vi behöver lite glada nyheter och något att se fram emot! Återkommer längre fram i veckan med hur det går gällande ägglossning och stickor. Håll tummarna för att ägglossningen ska komma någorlunda regelbundet denna månad, trots att jag inte tagit någon pergotime.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag väljer att vara anonym då denna blogg är väldigt personlig och berör två känsliga områden. Framförallt kommer bloggen att ha sitt fokus på min viktresa, men jag kommer även skriva en del om min resa i kampen att försöka bli gravid igen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela