Ett nytt kapitel

Min viktresa och längtan om ett till barn

Ingen ägglossning i sikte

Publicerad 2013-07-15 11:41:00 i Allmänt

Jag har ännu inte fått något positivt ägglossningstest, igår började de blir rätt starkt på testet och jag märkte att jag hade trådiga flytningar. Vi får se hur det ser ut idag om det kanske kan vara ägglossning på gång. Jag hade hoppats på att den skulle vara relativt regelbunden denna månad men det verkar inte bli så. Men det är inte mycket och göra åt. Just nu under sommaren känner jag att jag tar det lite som det kommer. Nu ligger största fokuset på min viktnedgång och blir jag gravid så är det bara en bonus!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag väljer att vara anonym då denna blogg är väldigt personlig och berör två känsliga områden. Framförallt kommer bloggen att ha sitt fokus på min viktresa, men jag kommer även skriva en del om min resa i kampen att försöka bli gravid igen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela