Ett nytt kapitel

Min viktresa och längtan om ett till barn

Konstiga test

Publicerad 2013-07-16 20:55:13 i Allmänt

Tog två nya ägglossningstester idag och de ser fortfarande ut som på bilden jag publicerade tidigare. Vet inte riktigt om de testen jag fick senast var så bra. Jag brukar beställa tester från testlagret och burkar vara väldigt nöjd med dessa. Men jag har märkt att de kan skilja sig åt lite grann, de senaste gångerna har jag fått väldigt bra tester men dessa tester känns inte helt 100 i jämförelse med de tester jag beställde gången innan. Vanligtvis så skulle jag inte säga att dessa tester är positiva men jag är lite osäker då dessa tester verkar sådär. Vi får väl se hur de ser ut om 2 veckor, dyker mensen upp så var de ju ägglossning. Jag tog sista testet jag hade kvar hemma så jag avvaktar med nya stickor tills mensen kommit och de är dags för en ny omgång. Förutsatt att jag inte blir gravid då de vill säga. Önska mig lycka till. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag väljer att vara anonym då denna blogg är väldigt personlig och berör två känsliga områden. Framförallt kommer bloggen att ha sitt fokus på min viktresa, men jag kommer även skriva en del om min resa i kampen att försöka bli gravid igen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela