Ett nytt kapitel

Min viktresa och längtan om ett till barn

Sammanfattning

Publicerad 2013-07-31 11:15:28 i Allmänt

Då var det slut med första omgången, vilket har gått si sådär. Det kunde absolut ha gått bättre resultatmässigt men samtidigt känns de rätt bra och det känns som många dåliga vanor är på väg bort vilket är väldigt bra. Måtten känns ändå rätt bra, mycket bättre än vikten. Jag hade hoppats på bättre viktresultat men samtidigt, som jag skrev tidigare, så har mensen kommit vilket för min del brukar betyda viktuppgång och att vågen ändå visar att jag gått ner känns ju bra.
 
Jag kommer starta en ny omgång av "kom i form på 30 dagar" på måndag och eventuellt kanske de blir ett nytt upplägg på inläggen. Det känns som jag har svårt att skriva ett inlägg varje dag och då blir de lite förstört om jag ska redovisa på samma sätt som tidigare. Jag ska fundera lite på hur jag skulle kunna lägga upp de på ett annat sätt, eventuellt kör jag på som vanligt eller så kommer jag med något nytt. Men jag kommer ändå köra vidare med bokens upplägg då de passar mig jättebra. Jag gillar träningspassen och jag gillar kostupplägget och jag känner att det fungerar för mig. Jag hoppas på ännu bättre resultat nästa omgång. Motivationen är fortfarande på topp och det är ju det viktigaste.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag väljer att vara anonym då denna blogg är väldigt personlig och berör två känsliga områden. Framförallt kommer bloggen att ha sitt fokus på min viktresa, men jag kommer även skriva en del om min resa i kampen att försöka bli gravid igen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela