Ett nytt kapitel

Min viktresa och längtan om ett till barn

Stolt över mig själv!

Publicerad 2013-06-29 00:08:01 i Allmänt

Har just kommit hem efter en helt underbar kväll hemma hos en vän. Hon bjöd på middag och riktigt trevlig sällskap! Jag känner att jag varit väldigt duktig idag så jag måste hylla mig själv lite!
 
Först var jag duktig och cyklade fram och tillbaka dit vilket blev 20-30 minuters cykling, vilket är mycket bättre än bussen. Det var väldigt skönt och smidigt för den delen också. Sedan så skrev jag även tidigare att jag funderade på att kanske äta lite goda ostar och kex ikväll men så blev inte fallet. För de första kom jag hem rätt sent och för de andra så är jag inte ett dugg sugen på något mer för ikväll. Vilket känns så skönt, att vara mätt och nöjd en fredagkväll. Fredag och lördagskvällarna brukar vara de svåraste dagarna då man gärna vill mysa till de lite. Men nu är en dag avklarat utan en massa onyttigt eller syndande. Tummen upp för mig!
 
Imorgon ska jag på middag hos mamma som fyller år på söndag så då sätts verkligen lördagen på prov, men imorgon ska jag köra ett träningspass igen så eventuellt att de finns lite plats för någon efterrätt om de bjuds på de. Och eftersom jag avstod från synd idag så finns de utrymme för de. Men just nu är jag så peppad att jag hoppas att jag faktiskt kan avstå onyttigt imorgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag väljer att vara anonym då denna blogg är väldigt personlig och berör två känsliga områden. Framförallt kommer bloggen att ha sitt fokus på min viktresa, men jag kommer även skriva en del om min resa i kampen att försöka bli gravid igen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela