Ett nytt kapitel

Min viktresa och längtan om ett till barn

Buzzador - Gainomax

Publicerad 2013-10-09 14:01:00 i Allmänt



Jag har fått möjligheten att testa produkten gainomax via buzzador.se. Som utbildad friskvårdkonsulten har jag alltid varit väldigt skeptiskt till dessa olika preparat, då jag fick lära mig att många av dessa sportdrycker eller liknande innehåller väldigt mycket socker. Jag är av den åsikten att då är det bättre att äta någon macka eller dricka ett glas mjölk, ta en frukt etc. Men när jag fick erbjudandet så kände jag ändå att varför inte testa och se vad det faktiskt är för något. Denna produkt är en mjölkdryck vilket jag anser är bättre en sportdryckerna, det är viktigt att man får i sig något efter träningen och har man en bit från gymmet så är denna produkt perfekt att ta på vägen hem.
 
Just nu tränar jag hemma och på simhallen (10 min bort) och har alltså inga problem att göra mig en macka direkt efter träningen eller dricka ett glas mjölk. Men skulle jag inte ha denna möjlighet så skulle jag lätt kunna tänka mig att köpa denna produkt. Den är smidig att ta med, helt okej pris och den ger mig  proteinet jag vill ha direkt efter träningen. Så jag kan varm rekommendera denna till er som har en bit hem ifrån träningen. Det är bra med protein efter ett träningspass!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag väljer att vara anonym då denna blogg är väldigt personlig och berör två känsliga områden. Framförallt kommer bloggen att ha sitt fokus på min viktresa, men jag kommer även skriva en del om min resa i kampen att försöka bli gravid igen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela