Ett nytt kapitel

Min viktresa och längtan om ett till barn

Tappat lusten

Publicerad 2013-10-15 19:36:32 i Allmänt

Jag är ledsen för att jag inte bloggar så ofta längre, anledningen är helt enkelt att lusten inte finns där. I början är allting nytt och man har massor och skriva men så kommer man till en punkt där de blir samma sak om och om igen. Men jag vill understryka att bara för att jag inte bloggar så ofta så betyder de inte att jag har gett upp, utan snarare tvärtom. Jag är mer motiverad än någonsin. Vågen går neråt, sakta men säkert. Träningen har dött av lite efter min förkylning men kosten är bättre än någonsin och de dagliga promenaderna fullföljs i alla fall.
 
Jag har inte simmad på ett tag nu, de har blivit att jag har prioriterat att ta dottern dit istället så hon blir vattenvan igen. Hon har blivit lite avskräckt under sommaren och av de kalla vattnet (innan älskade hon babysimmet) så jag försöker ta henne dit minst en gång i veckan så hon får modet tillbaka. Men imorgon ska jag försöka ta mig till simhallen och simma lite för min egen del. Dock går vågen ändå ner trots brist på träning så det känns ändå bra, men jag ska absolut försöka få igång träningen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag väljer att vara anonym då denna blogg är väldigt personlig och berör två känsliga områden. Framförallt kommer bloggen att ha sitt fokus på min viktresa, men jag kommer även skriva en del om min resa i kampen att försöka bli gravid igen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela