Ett nytt kapitel

Min viktresa och längtan om ett till barn

De ser fint fint ut

Publicerad 2013-09-05 18:06:43 i Allmänt

Denna vecka har det gått SKITbra verkligen! Dock är ju den största utmaningen kvar, helgen. Men jag är grymt motiverad. Jag tänkte jag skulle avslöja vad de stod på vågen idag bara för att jag är så stolt över mig själv och för att det känns som det verkligen börjar hända saker på vågen. Det har varit så otroligt motiverande denna vecka då vågen visat minus varje dag och det kan jag säga är motiverande om något! Idag stod vågen på 91,6 och jag är verkligen hur stolt över mig själv som helst. Det var länge sen jag var nere på 91 och att vara under 92 är fantastiskt. De är några dagar kvar på veckan och jag känner mig riktigt motiverad att förhoppningsvis kunna redovisa ännu finare resultat på måndag. Imorgon tänker jag dock försöka unna mig något trevligt. Just nu lutar de mot ramlösa, morötter, gurka och dip. Tror kanske jag ska unna mig en liten liten skål med chips till dipen (max 100 g) också. Men jag har inte bestämt mig än, de beror på om jag känner mig sugen imorgon eller inte. Det ska ju vara värt de. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag väljer att vara anonym då denna blogg är väldigt personlig och berör två känsliga områden. Framförallt kommer bloggen att ha sitt fokus på min viktresa, men jag kommer även skriva en del om min resa i kampen att försöka bli gravid igen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela